Today is 16th of September 2009 (26 Ramadan 1430H). Kalau arwah abah still ader, he turns to 59 years old today. Tapi itu "KALAU" kan. Al fatihah untuk arwah abah. Ya, Allah terimalah doaku ini untuk arwah abah, ampunkanlah dosanya, tempatkanlahnya di kalangan orang-orang yang beriman....Amin. Aku redha dengan pemergiannya kerana Engkau lebih menyayanginya Ya Allah.
Entry kali ni should be about pot luck buka puasa at rumah Sarah Ashrul on last Saturday, Sept 12 2009. Aku ni date format tak tentu arah la. Ape-ape ajela. As agreed among the mommies....so these were the menus.
Sarah (host) : Sambal tumis udang petai, nasi, air oren
Hazam : Sup tulang, karipap
Sue Bobby : Mix veggie, chicken wings, bubur kacang, puding jagung
Sue Bahar : Pari bakar, popia goreng, kuih akok
What did I like about the pot luck....emmmm, good not so much extra food left, so pandai all the mommies budget at this time around. Thank you so much to host yang sangat baik hati and minta maaf ye anak-anak kami ni zaman menakal....so sepah-sepah umah host dibuatnyer.
SUP TULANG MANE? Photographer bole plak terlepas nak snap pic....
Ok sekarang pics all the cuties plak...
Ok now it is turn for the parents' pics.
Hubby as photographer takde dalam pic. Dalam pukul 9:30 pm kiteorang semua gerak balik rumah. Perut memang kenyang. Makanan semua sedap-sedap. Thank you again to Sarah and Ashrul as the host and thank you to all mommies for the lovely food. So friends, insyaallah raya ni my turn plak to be the host for BBQ POT LUCK RAYA. It will be notified later....Byeeeeeeeee.......
3 comments:
waaaaaaaaaaaa....BBQ pot luck raya.....best tuuuu...anyways..cantiknye pics.i termuka garang tu apsal tu hehehehhee..btw...mama sarah gomok jugak k!!!!tidaaaaakkkk...nnti i copy from here jelah pics.xyah susah2.ngeeee....thanks...selamat hari raya maaf zahir batin!ingat2lah kami yg beraya di perantauan...huaaa
Yang, sorry sebab lupa nak snap gambo sup tulang tu. Nanti kalau u buat lagi abg snap ok! Sara, nanti I bagi CD gambo dekat Ashrul, yang ada dalam ni bukan semua gamba.
hazam apsal ko makin setembunnnnnn....hehehhee
Post a Comment