Friday, October 9, 2009

Allah Selamatkan Kamuu.....

Assalamualaikum,

Saya sebagai penulis kedua blog ini ingin mengucapkan Selamat Hari lahir kepada Puan Hazamzila Binti Hamid yang ke .... Semoga Allah memberkati hidup beliau dan merahmati beliau dengan limpah rezekinya...... Aminnnn.......


-posted by the co-writer-

5 comments:

Sense Sue'z said...

Hazam...
Happy Birthday...
Wish u all d best all year round ya...
Semoga kekal sihat, bahagia dan selamat di dunia dan akhirat...

Adie said...

yang ke-33...kankankankan....hahahahha

chamizah said...

Hepi Besday Hazam..
Moga sihat sntiase, gumbira di samping suami & anak terchenta...and moga Anisa dpt adik cecepat..huhuhu..

Unknown said...

hazam....happy birthday..ni wish yg keberapa xtau heeeeee......semoga kekal sihat n bahagia dunia akhirat,alamak cam ayat sue pulak..tiru eh sue

hazamz said...

ish, ish....x sangka laki ku yg post entry....huwaaa, x dpt nk minta hadiah ape2 sbb br dpt emergency hp baru kan....

xde dinner/lunch treat ke cik abg??? x kan bbq tu dikire treat???

sue : tq very much...u r such a lovely friend n mummy to danish
zairul : malas nk layan ko....tp mmg aku x deny aku rase muka aku sgt tua dr usia sebenar...kena tempek make up tebal2...
miza : insyallah....sentiasa nk jd yg lbh baik dr tahun lps, minggu lps, semlm...hehehe.
sarah : OMG....ni pun lovely mama gak....byknyer wish sarah....tq sarah...mmmuaaahhhhhh