Aku dah ngantuk sebenarnye tapi mengader nak jugak update blog...Photos taken during our BBQ + pot luck raya 2009 at Miri's house.
1st batch BBQ
Guests
Anak teruna (Danial) mengorat anak dara (Nisa).
Danish yang sangat handsome!!!
Ashrul and Ashrul Jr. = Rafiq
Sue - on9 biz mommy
Aku masak soto ayam and karipap.
Aku ngantuk la....esok-esok la aku add caption kat gambar...:D
5 comments:
gambar sume cantek2....blk karang kita makan seafood jom!!!
byk lg pics x upload tu....randomly picked aje.
seafood parkcity ke? ok gak kan...busannnn dok miri ni...rase busan to the max plak...
agak2 next year kena relocate to KL blk ok gak kan...hehehe
Best la smua gambar2 nih...makanan giler banyak....Soto Hazam, mengancam habis..huhuhuhu
Ada gak gambar si Lini...her last gathering ngan kita b4 transfer back to KL kan...
Thanks Hazam & Mon for being such an entertaining host..and thanks all mummies and daddies yang bagi kerjasama...kena slalu buat camni kan, barulah tak rasa sunyi sangat duk kat perantauan..hmpss...perantauan ker???
hahahah..... ;)
Owh ya...kami dah pi try seafood dah...last week on our 12th anniversary..sorry Sarah, langkah bendul sket hehehe... such a nice place they have there and food?? okla...seafood yang best yang lain, bolehla....hehehe..len kali kita pi reramai k...
sedap ke...TQ!!!! segannyer...I ni x reti sgt msk2 ni, hentam keromo aje...:D
alhamdulillah semua yg janji nk dtg, semua dtg...pastu mknan semua sedap2...perghhh mmg bole buat lg....yg pasti BBQ mmg laku mcm sue ckp kan.
tula, bobby dh bgtau u all pegi parkcity tu mkn seafood...bobby ckp semua seafood menu. ayam ader 1 aje. eh dh 12th anniversary? kire dr couple lg ke? we all pun actually br 3rd anniversary semlm, 3rd Nov 09.
skrg ni dok miri dh terasa boring to the max....x tau la apesal...rase nk balik KL blk..
Alahai..kesiannyer Hazam...sabar2 la ya...look at e +ve point, kat sinikan Mon dpt balik keje awal, klu duk KL..sure lambat sampai rumah..
Lagi satu, u dpt duk ngan Nisa..tengok dia membesar...enjoy e time babe..nanti klu dah blk KL, klu nak keje, sure rindu masa2 camni...
Anyway, klu bosan2 ajakla Mon menziarah rumah2 member...kami kan ada...Sue, Shu, Sarah & yg lain2... ;)
Post a Comment