
Eh! Anak sape ni? Dah pandai pakai oversized sunglass tu? Ini la anak dara sulung aku, Amirah Hanisah....dah 10 months old dah ni.....Dah pandai bergaya yea!!!!
Ceritanya, aku berjalan dengan hubby pada satu hari tu kat Bintang Plaza (nasib tersangat baik dapat parking sebab Parkson Bintang Plaza under major renovation). Jalan punye jalan, masuk kedai accessories wanita. Sekali terjumper Barbie's accessories for babies and kids. Tapi limited la, tak banyak choices. Banyak sunglasses. Aku ternampak oversized sunglass for baby. Sarung kat Nisa, tengok macam cun aje......Hahaha. Aku racun hubby, "Abang, kite belikan Nisa sunglass la. Lagipun nanti balik Semenanjung kite nak gi bercuti ke PD ikut mak abang. Bole Nisa join wan die pakai sunglass". Korang jangan memain, mak mentua aku pakai sunglass macam orang mude. GUESS lagi macam anak dara pingitan gitu. Alaa, kakak ipor aku bagi kat mak mentua aku. Yang bestnyer, aku suke mak mentua aku ni rock beb. Selamba ajer pakai sunglass orang mude. Kalau mak aku, herghhhhhhhh, takde die maunyer. Hubby pun datang dekat, belek-belek sunglasses kat Barbie area tu. Ibu Nisa ni memang obsess dengan oversized sunglass. Ayah die plak, nak yang ala-ala sporty look. Hubby pun amik 1 design sunglass for baby macam design sunglass Oakley die sikit. Aku tak berkenan, aku nak oversized sunglass gak for Nisa, baru nampak macam Paris Hilton. Hahahaha. Teruk betul aku.
On the way back, aku dera Nisa dalam keta suruh pakai sunglass yang baru beli tadi. Siap bagi puting agar die lalok sikit supaya tangan Nisa tak sibuk-sibuk nak remove the sunglass. Unfortunately, she wore the sunglass only for a few minutes. Nisa terus tanggalkan oversized sunglass tu mase die gosok mate die. Takpela, nanti jejalan kat PD, ibu dera Nisa lagi pakai sunglass tu. Baru "stylo" macam Paris Hilton. Ahaakkksssssssss........


1 comments:
hazam,
kasik taruk tali la kat spek pehtu ikat ketat2 kat pale die. hahahaha.
cepat la budak mohawk ni balik. tak sabo nak memohawkkan rambut die lagi.
Post a Comment