Adakah aku seorang ibu yang kejam sebab gonjengkan rambut anak sendiri dengan ghupe yang agak senget benget? Hasilnya sangat tidak impressive sehingga hubby aku speechless. Aku juga macam dah tak berani nak potong rambut Nisa lagi lepas ni. So far kat Miri, kiteorang belum jumpe hair saloon yang menyediakan facilities untuk memotong rambut kanak-kanak. Kalau kat KL tu, bersepah yang ade kuda la, kucing la, maybe bebudak leka sikit kot bila macam tu. A few months ago, aku ada bawak Nisa for hair cut kat Imperial Mall, Miri. Nisa melalak satu hair saloon and the worst part was, aku ngeri tengok 2 orang hairstylist memegang kepala Nisa supaya tak bergerak. Suffered tengok the scene lagipun Nisa struggled too much. Mimpi ngeri when it comes to Nisa's hair cut.
Sebelum

Selepas

6 comments:
nape la awak tak bagi saya jer potongkan rambut nisa tuh..isk..
nisa dah tembam la.. mak dia dah terer masak la tu.. comel..tak sabar nak jumpa nisa lagi..bila nak balik????
aisha : awak reti potong rambut bdk kecik ke?? jgn memain, potong rambut bdk kecik susah tau...
kak ta : perut dh besar ke?? hehehe...sure comel kan skrg ni. nisa alhamdulillah bdn die dh berisi sbb minum susu consistent. mkn xdela byk sgt, nisa ni jenis mkn sikit2 aje. aiskrim suka la mkn.
lupe nak bgtau kak ta, balik raya nnt la...mesti jumpe ok raya...sy balik 2 weeks kt semenanjung...nak house hunting...
ok..InsyaAllah jumpa raya nanti..
Perut tak besar2.. kalau tak bgtau mmg org tak tau ada baby kat dalam tu..
jom kita dok puncak jalil..i'm house hunting kat puncak jalil..leh jadik jiran..
Post a Comment