Monday, August 3, 2009

First Chapter...

Hello and Assalamualaikum to all. Saya Aznizan a.k.a Mon a.k.a Hazam's hubby yang merupakan invited co-writer untuk blog ni. Hahah...formal giler bunyik!

Ok la, aku malas nak formal2 ni. So setelah aku mendapat kebenaran untuk post something dalam blog ni, aku cuba la jalankan tanggungjawab itu sebaik mungkin. Maybe aku bole cerita kat korang sikit-sikit la pasal makanan kat Miri ke, tempat untuk di lawati ke, photograpy ke atau permainan golf yang mana skill aku ni handal skit je dari pemain yang kudung dan juling. Tapi kalau bab cycling tu, maybe aku tak leh la nak cerita sebab aku pun baru je nak mula balik, beskal pun tak beli lagi. Beskal Nisa je ada kat umah skang ni....

So this is my introduction, nanti kalau aku ada bahan nak cerita nanti aku compile kat sini untuk tatapan semua. Till then, adios!

1 comments:

hazamz said...

dun forget to invite readers abang ok....readers sy ciput aje....